29.12.2015

Clarins Instant Smooth - hyvä pohjustusvoide meikillä tai ilman

Maahantuojan syksyisessä bloggaajatilaisuudessa sain aikuisen ihon meikkausohjeita Clarinsin pisteellä ja oivan muistutuksen kunnollisen pohjustuksen tärkeydestä. Meikin alle, ryppyjen pohjalle ja suurentuneita ihohuokosia tasoittamaan töpöteltiin Clarins Instant Smooth Perfecting Touch -pohjustusvoidetta.

Mukaani sain minipurkin kotikokeiluja varten ja täytyy todeta että varsin hyvä pohjustus tämä onkin. Riittoisaa ja pehmeästi levittyvää Clarins Instant Smooth -pohjustusvoidetta käytetään meikin alla tai ihan sellaisenaan. Sormin levittelen hyvin ohuen kerroksen kasvojen t-alueelle ja lopputulos on mattaa samettimaista pintaa. Tämä aikuinen nainen tykkää!



Kuvassa Clarins Instant Smooth Perfecting Touch -näytepurkki 4 ml.

Samaan tuoteperheeseen kuuluu myös kynämuotoinen ja mielenkiintoinen Clarins Instant Smooth Line Correncting Concentrate - tiiviste. Kynän annostelukärjellä levittäminen esim. silmäalueen naururyppyihin onnistuu helposti ja tasoittavuuden lisäksi tuotteessa on ihoa hoitavia ainesosia. Molemmat Clarins Instant Smooth -tuotteet sopivat kaikille ihotyypeille.

 
 
Clarins Instant Smooth Perfecting Touch -pohjustusvoide 15 ml esim Sokoksella 32,50e
Clarins Instant Smooth Line Correncting Concentrate -kynä 3 ml esim Sokoksella 31,50e


 *tuotteet lehdistönäytteitä

12 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia tuotteita! Minulla on tuo Instant Smooth Perfecting Touch ja se on hyväntuntuinen, levittyy kauniisti meikin alle :) olen käyttänyt ryppyluomien silottamiseen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tuttu tilanne. On se kauheaa kun ryppyyntyy...vaan minkäs teet.

      Poista
  2. Instant Smooth on mun luottopohjustaja, olen käyttänyt jo useamman purnukan loppuun. Tuota täsmäjuttua en ole kokeillut mutta mieli tekisi:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla. Täsmäversio on erilainen koostumukseltaan ja hoitava samalla.

      Poista
  3. Tykkään tuosta kynästä. Instant smooth ei ole omalla ihollani ihan se toimivin, mutta ymmärrän sen hypen. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kynämuoto on kyllä kätevä, sujahtaa meikkipussiin mukaan.

      Poista
  4. Minäkin olen kokeillut tuota pohjustajaa ja tykkäsin, kun kasvot eivät kiiltäneet päivän aikana lainkaan. Minulla on myös tuo Everlastin meikkivoide ja nuo yhdessä ovat oiva compo.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaa hyvältä - tuota meikkivoidetta en ole vielä päässyt kokeilemaan.

      Poista
  5. Pidän yleensä kaikista hankkimistani Clarinsin tuotteista. Sain tuota pohjustajaa viime vuonna pari näytepurkkia, ja se ei vaan sopinut iholleni. Sen kanssa nenän huokoset oikein pomppasivat näkyviin, vaikka kuinka ohuesti yritin levittää. Näköjään näissäkin on eroja eri iholla ja vain kokeilemalla löytyy sopiva:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jännä juttu, mutta noinhan se juuri on - ihot ovat erilaisia. Sama mieli minulla Clarinsista - ihania!

      Poista
  6. Mä en ole tuota pohjustajaa kokeillut, ehkä joskus :) Mutta tuo kynä vaikuttaa mielenkiintoiselta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä olen innostunut pohjustajista, myös huulipunan- ja silmämeikin - ja aina olen kuulolla uutuuksien suhteen. Muistathan vinkata jos hyviä osuu kohdallesi :-)

      Poista